فرش ماشینی کاشان

09124602254-09131629159

فرش ماشینی کاشان

09124602254-09131629159

چاپ عکس روی فرش ماشینی در کارخانه کاشان

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۸ ق.ظ

چاپ عکس روی فرش که به صورت چاپی با دستگاه سابلیمیشن انجام می شود به صورت سفارش و با قیمت خوب در این وبلاگ تولید می شود.

 چاپ عکس روی فرش در ماورد زیادی کاربرد دارد بیشتر خریداران آن می خواهند برای هدیه یا سوغات از چاپ عکس روی فرش استفاده کنند که هم ارزان قیمت است و همیک هدیه شکیل و زیبا به شمار می رود، از فرش های 1000 شانه تراکم 3000 برای چاپ زیباتر استفاده می شود. بسیاری از افراد هم دوست دارند این محصولات را در زمینه رنگ های خاص تهیه نمایند و دکوری متفاوت برای فضای مورد نظرشان ایجاد کنند.

در مجموعه پرسان پارس این محصولات در کیفیت های مختلف تولید می شوند و افرادی که تمایل به خرید این نوع فرش سفارشی عکس چهره دارند، با توجه به قیمت و ابعاد می توانند انتخاب نموده و عکس  دلخواه خود را برای چاپ روی فرش شفارش دهند.

قیمت فرش سجاده ای درب کارخانه

فرش سجاده ای نمازخانه و جدید با طرح محرابی شکل که دارای نخ اکرولیک خالص با قیمت بالا و یا پلی استر ارزان قیمت هستند، قیمت فروش خوبی برای مشتریان دارند.
اگر قصد خرید یک فرش محرابی از کارخانه فرش سجاده ای  دارید، توجه کنید که این نوع فرش ها به خاطر نوع فضا و کاربرد خاصی که دارند، نیاز به فضایی متناسب با ابعادشان دارند، در یک فضای بزرگ جلوه بسیار زیبایی دارد و اگر مسجد به شکل مستطیل و بدون پرتی است، در آن فضابه راحتی می توان یک فرش سجاده ای خود استفاده کنید تا فضا به خوبی پوشش داده شود و جلوه خوبی داشته باشد.
نمونه هایی از فرش سجاده ای تولید شده در مجموعه پارس را می توانید مشاهده کرده و بر اساس طرح های موجود و یا سفارش یک طرح خاص برای انتخاب و خرید اقدام کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی